FANDOM

Nawet tak drobne uprzejmości napełniają galaktykę nadzieją...

W tym artykule należy dodać cytaty i wydarzenia.

Bail Organa.png
[+/-]

Zasłona mroku to dwudziesty dziewiąty ogółem i szesnasty odcinek w drugim sezonie Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Kanan i Ezra przylatują na odległą planetę by sprwadzić, czy nada się na bazę dla Rebeliantów. W czasie pobytu na planecie zostają zaatakowanie przez siódmą siostrę i piątego brata. Przez przeważającą siłę wroga muszą oni uciekać. Po powrocie dochodzą razem z Ashoką do wniosku, że muszą za wszelką cenę skontaktować się z mistrzem Yodą. W tym celu wyruszają na Lothal.

Wystąpili Edytuj

StworzeniaEdytuj

Modele droidówEdytuj

PojazdyEdytuj

CiekawostkaEdytuj

  • W scenariuszu planeta z początku odcinka nazywa się Oosalon.
  • W nagraniu z holokronu Anakin ma na sobie niewidziany nigdy wcześniej kostium treningowy.
  • Starożytne malunki widziane na ścianach świątyni Jedi na Lothalu przedstawiają humanoidy, które dosiadają czegoś, co wygląda na gigantyczne wilki.
  • Dojo Jedi, które powstało na potrzeby tego odcinka, po raz pierwszy pojawiło się w siódmym zeszycie "Kanana", opublikowanym w październiku 2015.
  • Miecze świetlne z dojo to ponownie użyte/przerobione modele animacyjne, w tym pozbawione pierścieni ostrza inkwizytorów, broń strażników świątyni Jedi oraz miecze Ki-Adi Mundiego, Luminary Unduli, Kita Fisto i Adi Galii.
  • W celu stworzenia nagrania instruktażowego Anakina ekipa przejrzała filmy z okresu procesu produkcji Epizodu III z udziałem koordynatora kaskaderów i mistrza miecza Nicka Gillarda, który dawał lekcje walki osobom z działu gier komputerowych.
  • Podczas ucieczki ze świątyni Yoda żegna Ahsokę uniesieniem ręki, podobnie jak uczynił to rycerz w "Indianie Jonesie i ostatniej krucjacie".

Gdzie można obejrzeć?Edytuj

https://openload.co/embed/xkH4oY1QJ_w
http://vodmine.com/embed/X9OlLSjPcfi78wrOhIbG

Wydarzenia Edytuj

Cytaty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki