FANDOM

ARTYKUŁ
GALERIA

Zare Leonis był kadetem szturmowym na Lothalu. Najprawdopodobniej dołączył do akademii, ponieważ chciał się dowiedzieć, co stało się z jego siostrą Dharą.

Kiedy Ezra Bridger przybył do akademii, Zare próbował mu pomóc w jego misji. Nie przyjął jednak oferty ucieczki, ponieważ nadal chciał odnaleźć siostrę Dharę. Został w akademii.

BiografiaEdytuj

W Szeregach WrogaEdytuj

Po przeniknięciu Ezry do Akademii Imperialnej na Lothal, Zare zaprzyjaźnił się z innym kadetami, w tym z Jailem Kellem. Pomógł Ezrze, Jaiowi i Rebeliantom uciec z Akademii.

Zare jednak postanowił pozostać, gdy Ezra uciekł z akademii, aby mógł znaleźć swoją siostrę kadetkę, Dharę Leonis , która tajemniczo zniknęła. Obiecał pozostać w kontakcie z Ezrą.

Wizja NadzieiEdytuj

Ezra spotkał się z Zareem, aby dowiedzieć się, czy Imperium wiedziało o miejscu pobytu Galla Trayvis. Po powierzeniu mu informacji, że Agent Kallus planuje pułapkę. Ezra miał właśnie mu powiedzieć swoje prawdziwe imię, lecz musiał uciekać, kiedy przybył oddział Szturmowców .

CiekawostkiEdytuj

  • Zare Leonis został rebelianckim szpiegiem dostarczającym informacje o zamiarach Imperium.
  • Leonis miał 14 lat kiedy po raz pierwszy poznał Ezrę.
  • Wraz z swoją rodziną podróżował po galaktyce, zanim osiadł na Lothal.