FANDOM

Kwatermistrz Yogar Lyste o kodzie LSM-03, to Imperialny Oficer, który służy Imperium Galaktycznemu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Lyste stacjonował w Stolicy Lothal. Był tam odpowiedzialny za śledzenie wszystkich broni i narzędzi wysyłanych, jak również za wszystko produkowane lokalnie.

Lot Myśliwcem Edytuj

Lyste ścigał rolników z Lothal. Lyste był upoważniony do elminowania niektórych gospodarstw, znajduje się poza granicą stolicy Lothalu.

Wśród rolników był Morad Sumar, przyjaciel rodziców Ezry Bridgera, który nie chciał oddawać swojej ziemi. Wkrótce został wydany rozkaz, aby zniszczyć dom rolnika. Następnie Lyste zabrał Morada Sumara i innych rolników na Imperialny Transporter.

Skradziony TIE Edytuj

W drodze powrotnej do miasta, Lyste'mu towarzyszyły trzy transportery, z których jeden zawierał rolników. Lyste otrzymał telefon od buntownika imieniem Garazeb Orrelios, który mówił, że jest "komandorem Meiloorum".

Zeb namówił Lyste, aby spowolnił transportery, ze względu na działalność rebeliantów w okolicy. Podczas Lyste zgodził się, a przyjaciel Zeba, Ezra Bridger miał szansę wskoczyć na pokład. Gdy Zeb nie zgłosić swojego numeru operacyjnyego, Lyste wydał rozkaz strzelania do niego.

Kiedy Ezra uwolnił rolników, Lyste wysłał trzech swoich ludzi na dach transportera. Myśliwiec Zeba powrócił i zabrał Ezrę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki