FANDOM

ARTYKUŁ
GALERIA

Wilhuff Tarkin to wielki moff w służbie Imperium Galaktycznego. Pełni funkcję regionalnego gubernatora.

Biografia Edytuj

Wezwanie do Działania Edytuj

Tarkin wykonanał osobistą wizytę na Lothal w sprawie z działającą komórką rebeliantów. Pomimo twierdzeń minister Tua, że ​​przywódca komórki był Jedi, Tarkin upomina ją, że Jedi wygineli, a on przeznaczony jest do poszukiwania tego "przestępcy" i do pokazania, że nie było tak, jak twierdzi minister Tua.

Aby zapewnić lepsze wyniki, Inkwizytor miał zabić Cumberlayne Aresko i Myles Grint przez ich ciągłe niepowodzenia, ilustrując, że ich słabość może zagrażać stabilności Imperium. Okazało się to skuteczne, ponieważ Inkwizytor i Kallus z powodzeniem złapali Kanana Jarrusa w wieży komunikacyjnej. Tarkin przybył osobiście do wieży w celu aresztowania i przesłuchania buntownika. Tam wydał rozkaz, aby zniszczyć wieżę, aby zapobiec nadawania wiadomości rebeliantów.

Rozwiązanie Rebelii Edytuj

Tarkin torturuje Kanana Jarrusa z pomocą Inkwizytora i pełnomocnika Kallusa. Tarkin decyduje się na zabranie Jarrusa na Mustafar, co dla Jedi oznacza wyrok śmierci.

Galeria Edytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Wilhuff Tarkin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki