FANDOM

Wedge Antilles był młodym pilotem, który dzięki pomocy Sabine Wren, wraz z Derekiem Klivianem, uciekli z Akademii Imperialnej i dołączyli do Rebelii.

Historia Edytuj

Zanim został zatrudniony przez Imperium, pilotował statki towarowe dostarczania części zamiennych. Pewnego dnia pomyślał, że bardziej ekscytujące byłoby stać się pilotem myśliwca TIE, ale jego pogląd w końcu się zmieniły kiedy zaczął szkolenie. Wraz z innymi pilotami, którzy myśleli tak jak on, Wedge chciał dołączyć do Rebelii i wysłał wiadomość o pomoc. Podczas kolejnych ćwiczeń, zaprzyjaźnił z Rią Tallą i szybko odkrył, że podzieliła jego niechęć do metod Imperium. Później zbliżyli się do siebie, a kiedy zapytał się czy chciałaby opuścić Imperium, ujawniła, że była wysłaną rebeliantką aby im pomóc.

Przyjaciele Wedge'a, Rake Gahree i Derek Klivian próbowali uciec razem z nim podczas wykonywania próbnego lotu, lecz później się okazało, że ich statki zostały sfałszowane. Rake zginął w kolejnej potyczce. Krążownik Alderaan, przyszedł z pomocą, lecz został zmuszony do odwrotu. Wedge, Sabine i Hobbie zostali zabrani na przesłuchanie Arihndy Pryce, która zagroziła, że będzie torturować Wedge'a, co zmusiło Sabine do przyznania się że jest rebeliantką. Wedge i Hobbie byli krótko więzieni, potem zostali uwolnionieni przez Sabine, która z nieoczekiwaną pomocą Kallusa, znalazła Bombowiec TIE. Zostali później uratowani przez krążownik Alderaan, który zawiózł ich Bazy Chopper, gdzie zostali przedstawieni dla Juna Sato.

Galeria Edytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Wedge Antilles.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki