FANDOM

Warhead to dwunasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Zeb i Chopper przynoszą do bazy droida znalezionego w atollońskiej dziczy tylko po to, aby odkryć, że maszyna jest nową imperialną sondą zaprogramowaną, by szpiegować i zniszczyć rebeliantów.

Wystąpili Edytuj

Stworzenia Edytuj

Modele droidów Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnym zarysie (z lipca 2015) "Warhead" była mniejszą opowieścią dziejącą się podczas głównej historii kolejnego odcinka, "Trials of the Darksaber". Oba epizody rozdzielono na dwa pełne epizody. Miesiąc później dokładniejsze zrewidowanie odcinka sprawiło, że pojawiał się w nim Rex zamiast dwóch droidów.
  • Magazyn zaopatrzeniowy Baza Chopper znajduje się obok liścia koralu z dala od koralowca, gdzie odbywają się główne operacje - wszystkie budynki są rozsiane wśród naturalnych struktur.
  • Zarys, muzyka i efekty dźwiękowe sekwencji otwierającej odcinek to odniesienia do "Imperium kontratakuje", a konkretnie do sceny, w której niszczyciel wystrzeliwuje mnóstwo sond. To, że maszyna pada ofiarą sił natury, również jest aluzją do filmu. We wczesnym scenariuszu Epizodu V można wyczytać, że sonda miała strzelać do wampy.
  • Wyświetlacz odliczający czas do wybuchu to wizualne nawiązanie do filmu "Predator".
  • Gdy na ekranie widać punkt widzenia infiltratora, są tam nałożone napisy, z których jeden przedstawia numer produkcyjny odcinka, WOLD314.
  • Prócz wymienionej w oficjalnym przewodniku aluzji do "Imperium" można dostrzec nawiązanie do "Wojen klonów", a konkretnie odcinka "Rookies", gdzie spadające z orbity droidy również wzięto za deszcz meteorytów.
  • Ślady po oleju, które zostawia EXD-9 przypominają nieco krew Obcego z filmów pod tym samym tytułem.
  • To pierwszy raz, gdy dowiadujemy się, że Zeb miał rangę kapitana nie tylko w Lasańskiej Gwardii, lecz także w rebelii.
  • W tym odcinku można wyraźnie dostrzec malunek chimery na okręcie Thrawna . Jest to nawiązanie do jego niszczyciela z "Legend". Aluzja ta została oficjalnie potwierdzona w "Reconie" odcinka "Trials of the Darksaber ".

Cytaty Edytuj

Zeb: Zawsze się przyda dodatkowa para rąk, nie zostawiaj mnie tu samego. Zanudzę się na śmierć.

Hera: Nie będziesz sam, Chop i AP-5 dotrzymają ci towarzystwa
Zeb: Jak mówiłem, zanudzę się na śmierć.

Zeb: *obmyślił genialny plan* Cóż, dasz radę, czy nie?

AP-5: ...
AP-5: Dam radę, albo przynajmniej spróbuję. Wybacz moją spóźnioną reakcję, zaskoczyło mnie, że wpadłeś na dobry pomysł.
Chopper: *śmieje się*

Wydarzenia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki