FANDOM

ARTYKUŁ
GALERIA

Własność Ezry Bridgera to jeden z czterech klipów promujących serial Star Wars: Rebelianci. W Ameryce premiera odbyła się 1 września na Starwars.com i Disney XD. W Polsce klip pojawił się 5 września w serwisie YouTube.

Wystąpili Edytuj

Pojazdy Edytuj

Wydarzenia Edytuj

  • Ezra zdobywa kolejny hełm do swojej kolekcji.
  • Ezra pojawia się po raz pierwszy.

Streszczenie Edytuj

Na Lothal, Ezra opuszcza swoją wieżę, najprawdopodobniej w celu pójścia do Stolicy. Będąc w drodze, gdy chłopak gwizdał sobie melodię, jego uwagę przykuły strzały i błyski wśród chmur. Po chwili z pomiędzy obłoków wyłonił się Duch i ścigający go myśliwiec TIE. Bridger obserwował strzelające do siebie statki do momentu, gdy frachtowiec trafił TIE. Kiedy maszyna uderzyła w ziemię, szybko pobiegł do niej i sprawdził czy pilot żyje. Gdy ten odpowiedział, Ezra z uśmiechem wdrapał się na TIE i usiadł na wejściu. Chłopak, bardzo rozbawiony drażnił pilota, gdy ten żądał odsunięcia się od statku. W końcu zszedł z wejścia i zaczął udawać, że chce pomóc. Otworzył klapę i wśród dymu zauważył Valena Rudora. Ezra rozmawiał z oficerem Imperium i udając miłego zaczął oszukiwać pilota, że coś w statku może mu zaszkodzić, a tak naprawdę kradł niektóre części. Bridger zadawał pytania o ściganego wcześniej Ducha, aż w końcu zaczął opuszczać TIE ze skromnym stwierdzeniem, że oficer nie musi dziękować. Przyznał się, że szukał czegoś do sprzedania na czarnym rynku. Gdy chłopak oddalał się z częściami i hełmem Rudora, ten zaczął do niego strzelać. Ezra uniknął strzałów ku niezadowoleniu oficera, który dalej próbował go trafić. Chłopak odpowiedział na jego próby, strzałami ze swojej procy. Za pierwszymi dwoma razami Ezra nie trafił pilota, co tego rozbawiło. Za trzecim razem chłopak wycelował wyżej i jego strzał trafił Valena, przy czym pozbawił przytomności. Ezra po tym strzale przyjrzał się zdobytemu hełmowi i stwierdził, że jest teraz jego własnością. Założył przedmiot na głowę, ze śmiechem pożegnał się z oficerem salutując i rozpoczął drogę powrotną do swojej wieży.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed premierą angielską nazwa krótkometrażówki została zmieniona na Not What You Think, jednak później przywrócono nazwę Property of Ezra Bridger.

Cytaty Edytuj

Ezra: Proszę pana?! Halo żyje pan?! Cały pan jest?!

Valen: Zabieraj łapska z maszyny! Ten myśliwiec jest własnością Imperium!
Ezra: To chyba oznacza tak.

Valen: Khe.. Khe.. Mówiłem wara od statku.

Ezra: He? Statek to mało powiedziane.

Ezra: Ten hełm jest własnością Imperium Galaktycznego. Hehe.. Teraz już Ezry Bridgera.

WideoEdytuj

Star Wars Rebelianci - Własność Ezry Bridgera.02:53

Star Wars Rebelianci - Własność Ezry Bridgera.

Galeria Edytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Własność Ezry Bridgera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki