FANDOM

Upiór II to pojazd który zdobyli rebelianci po misji na stacji reklam. Poprzedni Upiór został zniszczony. Obecny miał cztery podstawy do lądowania w kształcie małych pajęczych nóg.

Historia Edytuj

Upiór II pierwotnie należał do Separatystów na Agamar podczas Wojen Klonów. Była to część siły kierowanej przez Super Droida Taktycznego - Kalaniego - który pozostał aktywny prawie dwadzieścia lat po Wojnach Klonów. Gdy załoga Ducha przyleciała na Agamar w poszukiwaniu bomb protonowych dla swojej floty, zostali zaatakowani przez pozostałe siły Separatystów. Chopper znalazł transport i powiedział o nim dla Ezry, który postanowił użyć statku do ich ucieczki. Kiedy imperialne siły przybył na planetę aby zniszczyć zarówno buntowników jak i droidy, obie strony zaczęły współpracować, po czym udało im się uciec. Kiedy wrócili na Ducha, rebelianci nazwali statek Upiór II, zastępując oryginalnego Upiora, który został zniszczony na Stacji Reklam.

Sabine dostosowała i zmodyfikowała statek dodając w tylne wieżyczki, oraz 2 przednie działka laserowe. Zmodyfikowany Upiór II był również w stanie dokować na Duchu w miejscu dawnego Upiora, a w podłodze jego kabiny znajdowała się śluza powietrzna, która umożliwiała dokowanie do innych statków. Pierwszą misją Upióra II było zbadanie Concord Down, przewożących Sabine, Ezrę, Fenna Rau i Choppera. W drodze do trzeciego Księżyca Concord Dawn, Rau ogłuszył Sabine i Ezrę i uprowadził statek do swego obozu, po czym dowiedział sie, że został opanowany przez Mandalorian w służbie Imperium kierowanego przez Gara Saxon. Ezra został schwytany. Sabine próbowała współpracować z Fennem, aby go uratować. W próbie, Rau ukradł Upiora II i prawie uciekł z systemu Concord Down. Jednak był wdzięczny Sabine za jej honor i poświęcenie dla mandaloriańskiej kultury, po czym wrócił do ratowania rebeliantów i uciekli na pokładzie promu. Po tym wydarzeniu Rau formalnie przyłączył się do Rebelii.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas produkcji Upiora II nazywano "Ghost Fighter C", co oznacza, że jest on trzecim wcieleniem tego okrętu w serii. Druga wersja, "B", to ta, w której zmodyfikowano pierwowzór, dodając gniazdo na Choppera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki