FANDOM

Twin Suns to osiemmnasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

W reakcji na wizję Maula, Ezra wymyka się Herze i Kananowi i wyrusza na odległą planetę w celu powstrzymania dawnego lorda Sithów przed realizacją swoich planów.

Wystąpili Edytuj

StworzeniaEdytuj

Modele droidówEdytuj

Lokalizacje Edytuj

PojazdyEdytuj

WydarzeniaEdytuj

  • Atak na Lothal
  • Misji na Tatooine

CiekawostkiEdytuj

  • Aby zademonstrować ciężki dla Maula upływ czasu, jego model postaci jest nie tylko pokryty piaskiem i pyłem, lecz także nie ma fragmentów metalu na mechanicznych nogach.
  • W najwcześniejszym wcieleniu tej historii Ezrze towarzyszył Kanan. Chopper nie leciał z nimi, bo zamiast tego zostawał na Atollonie u boku Hery.
  • Holokrony wskazujące Ezrze drogę nie zawsze były obecne w historii. Zamiast tego Bridger (i Kanan) szli tropem wskazówek pozostawionych przez Maula na Tatooine.
  • W odcinku pierwotnie znajdowała się postać o imieniu Moota Engatoo. Został w pełni zaprojektowany, lecz wycięto go z odcinka. Był kupcem pracującym w odległej osadzie, który miał powiedzieć Ezrze dokąd pójść podczas poszukiwań Maula.
  • Aby zaoszczędzić cenny czas i środki podczas renderowania, Jeźdźcy Tusken nie mają powiewających szat.
  • Luke Skywalker jest w tym samym wieku, co Ezra (dodajcie lub odejmijcie kilka dni); tak naprawdę zarys jego postaci widoczny w oddali to model Bridgera z sezonu trzeciego.
  • Z tego odcinka dowiadujemy się, że Bail Organa skłamał, gdyż powiedział wszystkim, że Kenobi jest martwy, co zapewne zrobił, aby go chronić.
  • Piasek szkodzący Chopperowi to aluzja do "Nowej nadziei" i postaci Artoo oraz Threepio.
  • Podczas tworzenia postaci Obi-Wana twórcy wzorowali się na mimice i gestach sir Aleca Guinnesa, między innymi charakterystycznym głaskaniu brody.
  • Obi-Wan wspomina o "starych ranach", co jest ukłonem w stronę komiksu o tym samym tytule. W tej historii obaj przeciwnicy również staczają walkę na Tatooine.
  • Przed walką Maul mówi do przeciwnika: "Look what has become of you" ("Spójrz, co się z tobą stało"), co bardzo przypomina słowa skierowane przez Kylo Rena do Lora Sana Tekki w "Przebudzeniu Mocy".
  • Odgłos miecza Obi Wana przy śmierci Maula jest taki sam jak przy śmierci Dooku.
  • Obi-Wan twierdzi, że Wybrańcem jest Luke, lecz - wedle Dave'a Filoniego - to tylko jego punkt widzenia, gdyż po walce na Mustafarze nie wierzy w możliwość odkupienia Anakina. Dla George'a Lucasa zawsze było jasne, że Wybranym jest starszy Skywalker, co zresztą widać w kanonie choćby w odcinkach o Mortis w "The Clone Wars".
  • Głos ciotki Beru został przekopiowany z "Nowej nadziei".

CytatyEdytuj

GaleriaEdytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Twin Suns.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki