FANDOM

- Wybieram rodzinę.

—- Tristan do Gara Saxona

Tristan Wren był Mandalorianienem oraz bratem Sabine Wren. Był synem Ursy Wren i jej męża. Po tym, jak Sabine opuścili Imperialną Akademię na Mandalore, Tristan był zmuszony do przyłączenia się do Gara Saxona i jego super komandosów, aby zachować honor klanu. W 2 BBY Tristan nawiązał kontakt ze swoją siostrą Sabiną po tym, jak ona i rebelianci próbowali przekonać Klan Wren, aby wspomógł Rebelię. Kiedy Saxon nakazał zniszczenie Klanu Wren, Tristan wybrał rodzinę i dołączył do rebeliantów wraz z Fennem Rau, którzy pokonanli Saxona i jego wojowników.

HistoriaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Tristan Wren był synem Ursy Wren i był bratem Sabine Wren. Po tym, jak Sabine uciekła z Akademii Imperialnej na Mandalore i dołączyła do buntu, lojalność Klanu Wren zostały podważone dla Imperium. Tristan został zmuszony do przyłączenia się do Gara Saxon i jego super komandosów w celu udowodnienia wierności swojej rodziny Saxonowi i Imperium. Jego ojciec został zakładnikiem Saxona na Mandalore, aby zagwarantować lojalność jego rodziny. Tristan mieszkał z matką Ursą na planecie Krownest.

OsobowośćEdytuj

Tristan Wren był mężczyzną o czarnych włosach i brązowych oczach. Był zdolnym, ale konfliktowym wojownikiem. Podczas gdy Tristan kochał swoją rodzinę, zmagał się z decyzją jego siostry Sabine o rezygnacji z Akademii Imperialnej i przyłączenia się do Rebelii. Tristan był lojalny wobec klanu Wren i starał się chronić interesy jego rodziny, służąc jako Imperialny super komandos. Pomimo dołączenia do Imperium, Tristan pozostał w dobrych stosunkach ze swoją siostrą i traktował ją z szacunkiem i miłością. Kiedy Gar Saxon kazał przeciwstawić się rodzinie, Tristan wybrał rodzinę i pomógł im i rebeliantom w pokonaniu Saxona i jego super komandosów.

Umiejętności i zdolnościEdytuj

Tristan Wren był zdolnym Mandaloriańskim wojownikiem, który posiadał umiejętności strzeleckie, walki wręcz, oraz wykorzystania mandaloriańskiej zbroi i karwaszy.

CiekawostkiEdytuj

  • Producenci, na pomysł rodzeństwa Sabine wpadli już na początku rozwoju serialu, ale pierwotnie miała mieć ona siostrę bliźniczkę o nazwie Sacha Wren. Po rozważeniu tego pomysłu, producenci zmienili płeć, i rozważyli wprowadzenie go wcześniej w odcinku Obrońcy Concord Dawn, lecz został zastąpiony przez Fenna Rau'a
  • Na początku miał Tristan miał nazywać się Jon Wren.

WystępowanieEdytuj

Sezon 3Edytuj

GaleriaEdytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Tristan Wren.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki