FANDOM

Trials of the Darksaber to trzynasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Sabine rozpoczyna trening ze starożytnym mrocznym mieczem - lecz, aby tego dokonać, musi również zmierzyć się ze swoją przeszłością.

Wystąpili Edytuj

Stworzenia Edytuj

Modele droidów Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Roboczy tytuł tego odcinka brzmiał "The Blade Trials" ("Próby ostrza").
  • We wczesnych storyboardach ta historia była połączona z "Warhead" w jeden odcinek, ale została tak rozbudowana, że zaczęła potrzebować własnego epizodu.
  • Na etapie zarysu odcinka Kanan poszukiwał przewodnictwa Bendu w sprawie treningu Sabine , ale zostało to zmienione na Herę , aby wszystko zostało w rodzinie
  • Na mandaloriańskich karwaszach Sabine znajdują się: podwójne blastery (strzelające żółtymi pociskami), repulsor, lina energetyczna (podobna do zygerriańskich batów), emiter tarczy (niewidziany w tym odcinku) i wyrzutnia strzałek.
  • W kajucie Sabine znajdują się nowe obrazki, w tym świnka-rozdymka, purgill, Ketsu, Lando oraz Zeb i Kallus jako najlepsi przyjaciele.
  • W tym epizodzie jesteśmy świadkami rzadkiego przykładu użycia animacji 2D w serialu 3D, czyli historii Tara Vizsli i mrocznego miecza.
  • Słowa Sabine o wadze miecza świetlnego („It`s heavier than I thought”) są takie same jak słowa Padmé, które wypowiedziała w odcinku "Hostage Crisis". Z kolei słowa Ezry w rozmowie z Wren („At least you have parents to go back to”) mogą przypominać te Kanana z epizodu "Dziedzictwo ", kiedy w śnie Bridgera pojawili się jego zaginieni rodzice i chciał ich odszukać. Wówczas Kanan powiedział do niego: „I never knew my parents”. Bridger dodatkowo parafrazuje słowa Yody ("Don't try. Just learn"), które przekazał mu Jarrus .
  • Maska Tara Vizsli przypomina model Arkanian Blinders z drugiego KOTOR-a.
  • Mroczny miecz strzela teraz iskrami, czego nie było widać w TCW.

WydarzeniaEdytuj

Cytaty Edytuj

Sabine: Dlaczego nie możemy ćwiczyć w bazie?

Kanan: Znam lepsze miejsce, bez rozpraszania, utrzymasz swój umysł skupiony.
Ezra: I to bezpieczniejsze dla nas wszystkich. Mniej rzeczy do zniszczenia .
Sabine: Zaraz ciebie zniszczę jeśli się nie zamkniesz.

Fenn: Praca doskonali cnotę. Mam coś dla ciebie, bo to częściowo moja wina.

Sabine: Przepraszam ,,częściowo"? Co powiesz na to, że w całości?

Kanan: Przebyłaś długą drogę w krótkim czasie. Dokąd stąd pójdziesz zależy od ciebie. Ale wiem, że ta rodzina, pozostanie z tobą niezależnie od wyboru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki