FANDOM

Through Imperial Eyes to pietnasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Obawiając się, że tożsamość szpiega rebeliantów wkrótce zostanie odkryta przez Imperium, rebelianci wymyślają plan uratowania go, zanim zostanie złapany.

Wystąpili Edytuj

Modele droidówEdytuj

LokalizacjeEdytuj

PojazdyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ten odcinek miał być oryginalnie szesnastym w sezonie (numer produkcyjny 316), ale jego kolejność została zmieniona, aby oba epizody o mrocznym mieczu były razem.
  • Podczas wstępnego planowania odcinka odbyła się dyskusja czy nie zrobić całego epizodu z perspektywy pierwszej osoby, ale takie podejście byłoby o wiele bardziej skomplikowane, niż pozwalałby na to czas produkcyjny.
  • Góra hełmu "łowcy nagród" należącego do Ezry ma na sobie stylizowany rysunek kota lothalskiego.
  • Do gwiezdnowojennej animacji powraca Wulf Yularen , przemawiający głosem Toma Kane'a, który grał go również w "The Clone Wars".
  • Wśród trofeów Thrawna znajdują się: święty Graal z "Indiana Jonesa i ostatniej krucjaty", kalikori Hery , zdobiony, stary miecz świetlny, fletnia pana, hełm komandora-klona [wedle "Reconu" należał on do Gree - przyp. tłum], popiersie Abedneda oraz para jaszczurek, które przypominają isalamiry z Legend.
  • Na samym początku odcinka, gdy Kallus nie założył jeszcze rękawic, widać, że ma szramę na prawej dłoni.
  • Kod do droidów strażniczych brzmi prawdopodobnie "Rukh". Być może jest to aluzja do Noghriego, który w Legendach służył admirałowi jako ochroniarz.
  • Na droidach i pagonach szturmowców znajduje się symbol przypominający ten, którym sygnował się admirał Thrench z "The Clone Wars" lub chimerę okrętu Thrawna. Prawdopodobnie jest to insygnium Chissa.
  • Na korytarzu można dostrzec oficerów, na których załoga "Ducha" natknęła się w tym sezonie: Brunson, Slavina i Broma Titusa.
  • Gdy Ezra przebiera się za oficera, zmienia akcent na bardziej brytyjski, gdyż takim zazwyczaj posługiwali się imperialni wysocy rangą (in-universe jest to akcent Światów Jądra).

CytatyEdytuj

Wulf: Nigdy bym nie się nie spodziewał, że jeden z moich najlepszych uczniów mógłby się dopuścić takiej zdrady.

Thrawn: I dlatego oszukał pana i wielu innych. Wierzę, że Fulcrum okaże się bardziej przydatny Imperium, niż sam Kallus.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki