FANDOM

The Wynkahthu Job to siódmy odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Załoga Ducha łączy siły z Hondo i Azmoriganem, aby zdobyć broń.

Wystąpili: Edytuj

Modele droidów Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalną nazwą odcinka było "The Commodia Job" (a potem "Pirates of the Cammodia System"), jako że spiralna turbulencja w atmosferze planety zainspirowała jeden czy dwa toaletowe żarty. Wygrał dobry smak i glob zmienił nazwę na Wynkahthu. ["Commode" to jedno z określeń muszli klozetowej - przyp. tłum.]
  • Podczas produkcji historia miała być mieszanką filmu katastroficznego i opowieści o napadzie. Podczas konferencji scenarzystów powiązano imperialny okręt z niemieckim pociągiem z drugiej wojny światowej, który zawierał skradzione europejskie skarby. Przesłaniem epizodu było: "Wspólna praca jest zawsze lepsza niż patrzenie jedynie na swoje sprawy".
  • Imperialne droidy wartownicze czerpią swą inspirację od Dark Trooperów z klasycznej gry "Dark Forces". Model animacyjny ciała jest w głównej mierze taki sam jak generała Kalaniego wcześniej w tym sezonie.
  • Blaster wbudowany w prawe ramiona droidów to tak naprawdę przemodelowany karabin E-11.
  • Melch nosi teraz symbol Gangu Ohnaki na hełmie.
  • Wśród skarbów na transportowcu znajduje się twi'lekańska "Arka Przymierza", po raz pierwszy widziana jako element tła w pierwszym sezonie "The Clone Wars".
  • Droidy strażnicze pod względem estetycznym przypominają żołnierzy z uniwersum Warhammera. Jest to dobrze widoczne na okładce "Dawn of War II".

Wydarzenia Edytuj

Cytaty Edytuj

Ezra: Mam do was wielką prośbę, spróbujcie nie podchodzić do tego sceptycznie, dobra?

Sabine: Wydaję mi się, czy zataiłeś jakiś szczegół tej roboty z Hondo?
Ezra: Jak możesz, czy kiedyś was w coś wciągnąłem i były z tego kłopoty?
Sabine: Wypisać ci daty?

Kanan: Skoro Imperium, nie mogło wyciągnąć statku, jakie my mamy szanse?

Hondo: Aha! Widzisz mamy wyjątkową cechę, której próżno szukać w Imperium. Tą cechą jest desperacja!
Hera: Ahhh!! Jak nigdy ma rację!

Ezra: Hera, Chopp stracił stabilizatory, statek się posypie w ciągu paru minut.

Hera: Was spotka coś znacznie gorszego, każ wszystkim rzucać robotę, ale już!
Ezra: Eeee, z tym będzie drobny kłopot. Zginął nam Azmorigan, Zeb poszedł go szukać, ale jeszcze nie wrócili.
Hera: Sprawdź co z nimi. Chcesz tak czekać do śmierci?!

Chopp: Quop, qup, qup. Quop, quop, quop, quop. *ucieka i zostawia Ezre i Zeba atakowanych przez droidy na statku, który się rozwala*

Ezra: Kto mówił, że kapitan schodzi ostatni?! Wracaj tu i pomóż!
Zeb: A żeby ci paliwa zabrakło!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki