FANDOM

ARTYKUŁ
GALERIA

Nawet tak drobne uprzejmości napełniają galaktykę nadzieją...

W tym artykule należy dodać cytaty.

Bail Organa.png
[+/-]

Szczątki Starej Republiki to piętnasty odcinek ogółem i drugi w sezonie drugim Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

W czasie, gdy Ezra, Sabine i Zeb zaprzyjaźniają się z klonami Kanan dalej nie potrafi im zaufać. Czy zmieni nastawienie, gdy zostanie zmuszony do współpracy, by i klony i rebelianci nie zginęli z rąk Imperium?

Wystąpili Edytuj

Modele droidów Edytuj

Zwierzęta Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • To pierwsze wystąpienie pilota AT-AT w serii.
  • Działko obrotowe noszone przez Zeba ma z boku rysunek węgorza joopa.
  • Projekt AT-AT to hybryda rysunków Ralpha McQuarriego i Joe Johnsona, stworzonych na potrzeby "Imperium kontratakuje".
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Piąty Brat . Jego projekt został zainspirowany przez niewykorzystaną pracę koncepcyjną z "Przebudzenia Mocy".
  • Scena ataku maszyn kroczących przypomina klimatem tę z "Imperium kontratakuje", gdyż obie planety (Hoth i Seelos) mają jasne barwy.
  • Chwila, w której maszyny obu stron czekają w burzy piaskowej, może kojarzyć się z filmami o łodziach podwodnych - zwłaszcza, że Kallus używa peryskopu. Podobna scena ma miejsce w filmie "Star Trek: Gniew Khana", gdzie statki "Enterprise" i "Reliant" walczą w mgławicy i nie widzą się nawzajem.
  • Ezra niszczy AT-AT niemal tak samo, jak Luke Gwiazdę Śmierci.
  • Pod koniec odcinka admirał Konstantine oczekuje Vadera , lecz zamiast niego zjawia się Piąty Brat . Podobna sytuacja miała miejsce w "The Force Unleashed II", gdzie baron Tarko na Cato Neimoidii zamiast mrocznego lorda powitał Galena Marka.
  • Na samym początku odcinka Sabine nie ma szyi.

Wydarzenia Edytuj

  • Po latach rozłąki spotykają się Ashoka i Rex.

Cytaty Edytuj

Gdzie można zobaczyć? Edytuj

https://yadi.sk/i/N1hnISOKjxopU
http://www.kreskowkazone.pl/odcinki-online_gwiezdne-wojny-rebelianci-2014_18
(pamiętajcie, aby wyłączać reklamy, i aby klikać ,,Continue to the video)

Galeria Edytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Szczątki Starej Republiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki