FANDOM

Secret Cargo to szesnasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Podczas nieudanej misji tankowania załoga Ducha orientuje się, że ma na pokładzie ważnego przywódcę rebeliantów, przez co ścigają ich imperialne okręty.

Wystąpili Edytuj

Modele droidówEdytuj

LokalizacjeEdytuj

PojazdyEdytuj

  • EF76 Nebulon-B Escort Frigates (Debiut)

CiekawostkiEdytuj

  • Genevieve O'Reilly ponownie gra Mon Mothmę . Po raz pierwszy wcieliła się w nią w "Zemście Sithów", a potem, niemal dekadę później, powróciła w "Łotrze Jeden".
  • Mon Mothma wspomina masakrę na Ghormanie. Wydarzenie to pochodzi z wydanego w 1990 roku "Rebel Alliance Sourcebook", gdzie cytowano je jako czynnik, który przyczynił się do zawiązania rebelii.
  • Josh Brener, długoletni fan "Star Wars", użycza głosu Erskinomi Semajowi . Gra Dale'a w "Teorii wielkiego podrywu" i Big Heada w "Dolinie krzemowej".
  • Logo na hełmie Semaja ma ten sam wzór, co medalion Mon.
  • Kosmiczne szczątki, w których chowa się Duch, ewidentnie pochodzą z ery wojen klonów, czego dowodem jest widniejący na nich emblemat Separatystów.
  • W scenariuszu Złoty Trzy miał na imię Tyson.
  • W tym odcinku debiutuje kalamariański krążownik, fregata Nebulon-B oraz, po długim wyczekiwaniu, TIE Defender w akcji.
  • Y-Wingi widziane wcześniej w serialu zostały jeszcze bardziej zmodyfikowane, aby bardziej pasowały do tych z "Nowej nadziei" i "Łotra Jeden".

CytatyEdytuj

Mon: Mówi Senator Mon Motha. Nazwano mnie zdrajcą, za wypowiedziane słowa na temat korupcji w Senacie Galaktycznym, który został zmanipulowany przez złowrogą taktykę Imperatora. Zbyt długo oglądałam twardą rękę Imperium duszącą naszą swobodę i tłamszącą wolność w imieniu zapewnienia bezpieczeństwa. Nigdy więcej. Pomimo zagrożenia ze strony Imperium, jak i samego Imperatora, nie boję się podjąć nowego wezwania. Bo wiem, że nie jestem sama. Od dziś staniemy razem jako sojusznicy. Oficjalnie rezygnuję z Senatu, by walczyć o każdego z was. Nie jako polityk na odległych salach, ale na linii frontu. Nie spoczniemy, dopóki nie położymy kres Imperium, dopóki nie przywrócimy naszej Republiki. Jesteście ze mną?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki