FANDOM

Ryder Azadi był byłym gubernator planety Lothal i późniejszym przywódcą rebeliantów z Lothalu. Znał rodziców młodego Jedi, Ezry Bridger'a, gdzie pomógł im uciec z Imperium, a w tym samym roku został zastąpiony przez Arihnde Pryce. Później uciekł z więzienia przy pomocy Bridger'ów podczas zamieszek w więzieniu, gdzie zaraz po tym jak wrócił na Lothal spotkał załogę Ducha, gdzie po krótkiej rozmowie zamierzał się do nich przyłączyć.

Osobowość Edytuj

Choć Ryder służył jako gubernator Imperium poparł rewolucyjne transmisje dokonane przez Ephraima i Miry Bridger, ta decyzja, doprowadziła go do oskarżenia o zdradę i został uwięziony w więzieniu Imperialnym. Po ucieczce, początkowo nie chciał uczestniczyć w działaniach rebeliantów, obawiając się, że takie zaangażowanie może znowu trafić do więzienia. Zgodził się niechętnie pomóc w jednej misji, czując, że zawdzięczał rebeliantom swoje uwolnienie. Udział w tej misji zmienił jego nastawienie i postanowił kontynuować swoją walkę z Imperium.

Galeria Edytuj

Wiki
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Ryder Azadi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki