FANDOM

Pit stop starego Jho był kantyną, położoną w centrum Jhothal. Właścicielem był Ithorianin o imieniu Jho.

Kantyna posiadała wiele złomu z Wojen Klonów, przede wszystkim czub starego "Crumb Bomber'a" bojowego, Jho twierdził, że był autentyczny.

Właściciel kantyny, utrzymywał neutralne stosunki z załogą Ducha, którzy często odwiedzali kantynę.

Historia Edytuj

Dzień Imperium Edytuj

Rebelianci byli obecni w barze, gdy grupa imperialnych szturmowców wylądował w Jhothal i wszedł do baru, szukając Rodianina, Tseebo. Pilot Jho zmusił go do włączenia Aktualności HoloNetu. Choć kanał został włączony, został przechwycony przez Gall'a Trayvis'a wzywając obywateli do bojkotu w Dzień Imperium. Niezadowolony szturmowiec wyszedł z baru.

Ryzykowna Gra Edytuj

Sabacc

Zeb grając w sabaka w Pit stopie starego Jho.

Zeb, Kanan i Chopper poszli do kantyny Jho w poszukiwaniu dodatkowych kredytów. Od Jho nie byli w stanie uzyskać żednego zlecenia, więc Zeb spróbował szczęścia w grze sabaka z Landem Calrissianem, gdzie nie mając pieniędzy postawił Choppera. Choć Zeb był przekonany, że wygra, Lando zagrał Plan Idioty, który przebił Zeba.

Występowanie Edytuj

Galeria Edytuj

Wiki
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Pit stop starego Jho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki