FANDOM

Piloci TIE byli grupą imperialnych pilotów, którzy sterowali najbardziej rozpoznawalny symbol imperialnej władzy, czyli myśliwców TIE.

Piloci wyróżniają się czarnymi kombinezonami i kaskami zbrojonymi, piloci tworzą elitę Imperialnej Marynarki Wojennej.[przy. the Imperial Navy]

Opis Edytuj

Obowiązki Edytuj

Priorytetem wszystkich sił Imperium było zwycięstwo za wszelką cenę, nawet jeśli kosztowało życie. Piloci uważali się zbędni i żyli przeszkoleni tak, aby traktować ich statki jako najbardziej ekspresyjna rzecz Imperium. W rezultacie, piloci byli lojalni i gotowi umrzeć dla Imperatora. Ich głównymi misjami było zaatakować siły wroga i chronić przestrzeń wokół imperialnych okrętów wojennych. Piloci rzadko wykonywali obowiązki na ziemi. Spędzali dużo czasu w kokpicie myśliwca TIE na patrolu.

Sprzęt Edytuj

Piloci byli wyposażeni w czarne mundury składających się z energetycznych, ekranowany tkanin, czarnego kasku, butów ciśnieniowych grawitacyjnie i systemem podtrzymywania życia. Kawałek z rur wentylacyjnych znajdujących się na klatce piersiowej, został połączony z kaskiem w celu dostarczenia niezbędnych gazów. Funkcjonują jako próżniowe G-kombinezony, mundury te były konieczne, ponieważ myśliwce TIE nie miały systemu podtrzymujące życie. Kaski wyróżnał także systemy komunikacji statek-linked po bokach, i były bardzo wzmocnione.

Konstrukcja kasku przypominała pancerz szturmowca z kilkoma znaczącymi różnicami. Powłoka była bulkierem, prawdopodobnie ze względu na wzmocnioną wewnętrzną wyściółkę lub sprzęt łączności pilota który kontaktował się z statkiem. Dodatkowe modyfikacje pozwoliłyby pilotowi przetrwać w próżni w kokpicie. Rury odpowietrzające rozciągają się od kasku do przodu klatki piersiowej, gdzie znajduje się sterowanie do przenośnego systemu podtrzymywania życia skafandra. Ponieważ szanse na przeżycie katastrofy były małe, piloci rzadko byli wyposażeni w racje awaryjne lub dostawy.

Znani piloci Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki