FANDOM

A jednak. Plotka nie kłamie. Darth Maul przeżył.

Siódma Siostra

Maul (dawniej znany jako Darth Maul ) pochodził z Dathomiry. Przed tym jak został lordem sith mieszkał na swojej rodzinnej planecie razem z braćmi Feralem i Savage'm Opress'em i matką Talzin. Podczas bitwy o Naboo stoczył pojedynek z Kenobim i jego Mistrzem. Maul zabił Mistrza Kenobiego. Kenobi jednak pokonał Maula odcinając mu nogi i tak pierwszy raz zginął. Kiedy powrócił miał cybernetyczne nogi. Razem z Savage'm walczyli w wojnach klonów. Savage był uczniem Maula a wcześniej hrabiego Dooku którego zdradził. Po walce z Palpatine'm w Sundri Palpatine zabił Savage'a i Uwięził Maula. Gdy się uwolnił szukał zemsty na wszystkich, którzy go skrzywdzili. Poleciał na Malachor i zbudował nowy podwójny miecz świetlny. Próbował przeciągnąć Ezrę na Ciemną Stronę Mocy.

Star Wars: Rebelianci Edytuj

Pułapka na załogę Ducha Edytuj

Dwa lata przed bitwą o Yavin zastawił pułapkę na Zeba, Herę, Sabine i Choppera. Gdy dzwonił przez hologram do Kanana i Ezry powiedział żeby przyniesli mu holokrony Jedi i Sithów. Później Ezra i Kanan polecieli do Maula. Maul chciał zabić Kanana i wypchnął go w kosmos. Kanan przeleciał i uratował się. Maul z Erzrą zaczęli łączyć holokrony. Po jakimś czasie holokrony się rozłączyły a Maul uciekł. Miał odpowiedź na pytanie. Wiedział że poszukiwana przez niego osoba żyje.

Ponowne spotkanie z Ezrą Edytuj

Po tych wydarzeniach Maul po raz kolejny namawiał Ezrę by do niego dołączył. Poleciał z nim na planetę Dathomir i pokazał mu wszystkie pamiątki z czasów kiedy władał ludem Satine Kryze. Ezra najbardziej zachwycił się Mrocznym Mieczem który należał do Mandaloriana Pre Vizsli a jeszcze przedtem do Jedi. Po czasie w Kanana i Sabine wcieliły się duchy Sióstr Nocy. Sabine wzięła Mroczny Miecz Maula i walczyła z Ezrą a Kanan z Maulem. Gdy duchy z nich odleciały Kanan, Sabine i Ezra wrócili do bazy a Maul znowu nie przeciągnął Ezry na Ciemną Stronę i stracił Mroczny Miecz który stał się własnością Sabine.

Ponowne spotkanie Obi-Wana i śmierć Edytuj

Gdy Obi-Wan pilnował młodego Luka Skywalkera Maul to wyczuł i wybrał się na Tatooine. Gdy spotkał Kenobiego zaczął się bardzo krótki pojedynek w ciągu którego Obi-Wan przeciął Miecz Maula na pół i równocześnie zadał mu śmiertelny cios.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki