FANDOM

 Ketsu Onyo - mandaloriańska łowczyni nagród, która kiedyś przyjaźniła się z Sabine Wren. Kiedy rebelianci stacjonowali na Garel, spotkała się z nią stara przyjaciółka. Z powodu konfliktu o towar obie wpadły w pułapkę Imperium odnawiając swą przyjaźń.

Biografia Edytuj

Studiowała wraz z Sabine w Akademii Imperialnej na Mandalore, póki razem nie uciekły. Były bliskimi przyjaciółkami, uważając siebie za siostry i miały plan, aby stać się łowcami nagród, i dołączyć do Czarnego Słońca. Jednak w pewnym momencie, Ketsu opuściła Sabine, aby się ratować, aż w pewnym momencie dołączyła do Czarnego Słońca.

Polowanie na kuriera Edytuj

Jakiś czas po przyłączeniu się do Czarnego Słońca, dostała misję: odzyskać kuriera rebeliantów. Po przybyciu na planetę Garel, Ketsu natknęła się na Sabine, Ezre i Choppera, którzy również przyszli znaleźć kuriera, robota o nazwie EG-86. Wkrótce zaczęła się między nimi walka, która została przerwana przez szturmowców. Walka doprowadziła Sabine do ucieczki w transporcie publicznym, Ezra został na Garel, a Ketsu została zatrzymana przez szturmowców, choć szybko uciekła swoim statkiem, Shadow Caster. Potem zaczęła gonić Sabine, niszcząc hipernapęd i próbując wciągnąć kuriera w kosmos, ale zamiast jego wciągnęła Choppera.

Ketsu kontaktuje się z Sabine, aby wymieniła kuriera za Choppera i daje jej kilka minut czasu, zanim wysadzi prom i zgarnie nagrodę za kuriera.

Ketsu próbuję namówić Sabine do oddania kuriera i przyłączenie się do niej i do Czarnego Słońca, następnie mówi dla Sabine że jej wiara w sprawę rebeliantów jest naiwna i nic nie warta. Sabine odpowiedziała jej tym, jak to rebelianci uratowali jej życie, zaraz po tym jak Ketsu ją zostawiła, lecz Imperialny Lekki Krążownik przerywa im tą kłótnię i zaczyna atakować ich za to, że są w strefie zabronionej. Sytuacja ta skłania Mandalorianki do współpracy, ale wiązka magnetyczna łapie je, lecz Sabine zastawia pułapkę na krążownik, i na promie zostawia ładunki wybuchowe i wraca na statek Ketsu, lecz przyciąganie sprawiło że straciła przytomność, lecz Ketsu ratuje ją i razem uciekają. Dostarczają EG-86 do kryjówki , gdzie Chopper spotyka się z R2-D2. Następnie Ketsu żegna się z Sabine z nadzieją, że zobaczą się w przyszłości.

Pomoc dla rebeliantów Edytuj

Po jakimś czasie przyszła z pomocą dla rebeliantów, kiedy szukali nowej bazy. Ketsu sugeruje System Yawst z powodu pozornej braku aktywności Imperium. Pomimo swojej poprzedniej niechęci do angażowania się w buncie, Ketsu broni Ducha przed myśliwcami TIE używając Shadow Caster, gdy Szwadron Feniksów został zaatakowany przez imperialną flotę pod dowództwem Kassiusa Konstantine'a.

Osobowość Edytuj

Początkowo Ketsu, traktowała Sabine jak siostrę. Były najlepszymi przyjaciółkami, a nawet studiowały razem w Akademii Imperialnej dopóki oboje z niej nie uciekły obie postanowiły zostać łowcami nagród i dołączyć do Czarnego Słońca. Dopóki Ketsu nie zostawiła Sabine na śmierć. W tym czasie stała się zgorzkniała, zimna i samolubna. Nie obchodziło jej, co i kto zamierza zrobić ze zdobytymi przez nią informacjami, dopóki dostawała zapłatę. Po spotkaniu z rebeliantami i pogodzeniu się z Sabine, zobaczyła lepszą przyszłość dla siebie. Wybrała właściwą drogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest drugą Mandalorańską postacią, zaraz po Sabine.
  • Jej pancerz został oparty na koncepcji The Force Awakens.
  • Wygląda na to że C1-10P ją denerwuje gdyż nazywa go ''kubłem".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki