FANDOM

Nawet tak drobne uprzejmości napełniają galaktykę nadzieją...

To jest zaledwie zalążek artykułu. Jeśli możesz, poszerz go.

Bail Organa
[+/-]

Kalani to Super Droid Taktyczny oraz generał w Służbie Konfederacji Niezależnych Systemów podczas Wojen Klonów. Po przegranej wojnie domowej na Onderonie, został wysłany przez Hrabiego Dooku na planetę Agamar.

Jakiś czas po powstaniu Imperium na Agamar przybył Rex, razem z kilkoma członkami załogi Ducha. Kalani pojmał ich i chciał zakończyć Wojny Klonów na jego warunkach, ostatecznie sprzymierzył się z rebeliantami przeciwko Imperium.

HistoriaEdytuj

Koniec Wojen KlonówEdytuj

Ostatecznie wojny klonów zakończyły się Rozkazem 66, a zaraz potem Darth Vader wymordował całą Radę Separatystów na Mustafar i wydał rozkaz zamknięcia każdej fabryki armii droidów w galaktyce, doprowadzając wojnę do szybkiego zakończenia.

Jednak Kalani nadal znajdował się na Agamar wraz z garnizonem bojowym. Biorąc pod uwagę, że droidy te, mają większy stopień autonomii, Kalani ocenił - poprawnie - że dziwny i przypadkowy rozkaz nie mógł być niczym innym niż sztuczką Republiki, więc zignorował go i nie przekazał go reszcie robotów, które sprawowały pod nim władzę.

CiekawostkiEdytuj

  • Głos mu użyczył Gregg Berger, który wcześniej także go wyrażał w Star Wars: Wojny Klonów.
  • Henry Gilroy wierzy, że Super Droid Taktyczny, Kalani, mógł dołączyć do Rebelii po Nowej Nadziei, ponieważ Gwiazda Śmierci została zniszczona, a to oznaczałoby, że istnieje większa szansa, że ​​Rebelia może pokonać Imperium Galaktyczne.
  • W Rebeliantach Kalani, odegrał stosunkową niewielką rolę, w porównaniu do TCW.

WystępowanieEdytuj