FANDOM

Imperialny droid infiltracyjny był modelem robota zwiadowczego używanego przez Imperium Galaktyczne. EXD-9 był imperialnym droidem infiltracyjnym, który przeniknął do bazy rebeliantów na Atollonie.

Opis Edytuj

Droid infiltracyjny przypomina droida protokolarnego, ale został wyposażony w różne rodzaje broni, w tym wbudowane blastery. Podczas pracy w trybie protokolarnym, czujniki były białe. W trybie ataku, czujniki poczerwieniały. Infiltrator Droid infiltracyjny wyrządzał znaczne szkody w walce, posiadał zwiększoną wytrzymałość i mógł skakać na duże wysokości. Był on również zdolny do skanowania różnych przedmiotów i form życia, w celu ich identyfikacji. Droid mógł również pobierać energię z innych robotów. Droid został wyposażony w głowicę protonową w celu autodestrukcji.

Historia Edytuj

Podczas panowania Imperium, Wielki Admirał Thrawn zleciła stworzenie robotów infiltracyjnych EXD-9 aby przeszukać terytoria Zewnętrznych Rubieży. W 2 BBY Imperium wysłało wiele Droidów aby znaleźć bazę rebeliantów. Jedna z tych jednostek, odkryła Bazę Chopper na planecie Atollon. Po zaatakowaniu przez pająki krykna, droid został przejęty przez Garazeba Orreliosa i AP-5. Agent Kallus, który był rebeliantem o pseudonimie Fulcrum, poinformował Zeba o obecności imperialnych droidów infiltracyjnych. Po walce, Zeb, AP-5 i Chopper obezwładnili EXD-9 i przeprogramowali go w improwizowaną bombę, która zniszczyła Gwiezdnego Niszczyciela i wszystkie inne roboty na pokładzie.

Za kulisami Edytuj

  • Imperialny droid infiltracyjny po raz pierwszy pojawił się w serialu Star Wars Rebelianci w odcinku " Warhead ", który po raz pierwszy miał swoją premierę na Disney XD dniu 14 stycznia, 2017 r. Konstrukcja robota bazuje na konstrukcji rysunku C-3PO Ralpha McQuarrie'a .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki