FANDOM

Imperial Supercommandos to piąty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Gdy rebelianci tracą kontakt z Concord Dawn, Sabine, EzraChopper i mandaloriański więzień Fenn Rau badają sprawę. Odnajdują niespodziewane, śmiertelnie niebezpieczne nowe zagrożenie, które na nich oczekiwało.

Wystąpili: Edytuj

Modele droidów Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Idea istnienia imperialnych superkomandosów sięga czasów produkcji "Imperium kontratakuje". W zarysie historii pojawiali się "super" szturmowcy, którzy nosili białą zbroję. Ostatecznie stała się ona mandaloriańskim pancerzem Boby Fetta.
  • W pierwotnym zarysie w odcinku Fenn Rau i Sabine grali w dejarika, ale zostało to zmienione na coś bardziej przynależnego do mandaloriańskiej kultury. Oparta na cu'bikadzie z serii powieści "Komandosi Republiki", gra została żartobliwie nazwana "stabble" przez kogoś z ekipy produkcyjnej [jest to gra słów; "stab" to "dźgnąć nożem", a "stable" może oznaczać albo "stabilny", albo "stajnię" - przyp. tłum.].
  • Upiór II ma na poszyciu dużą, stylizowaną grafikę tibidee, którą upamiętnia spotkanie pierwszego Upiora z tymi stworzeniami.
  • Podczas produkcji Upiora II nazywano "Ghost Fighter C", co oznacza, że jest on trzecim wcieleniem tego okrętu w serii. Druga wersja, "B", to ta, w której zmodyfikowano pierwowzór, dodając gniazdo na Choppera.
  • Kanion, w którym odbywa się pościg, to ten sam, co z Ryloth, tylko ze zmienionymi teksturami. Ma teraz wąską rzekę płynącą w dole, filar, który strąca Sabine, oraz nieliczne drzewa na powierzchni.
  • Postać Gara Saxona stworzono na potrzeby niewyprodukowanych odcinków "The Clone Wars", które zostały zaadaptowane w komiksie "Son of Dathomir".
  • Dwaj aktorzy grający gościnnie w tym odcinku spotykają się w nim po zakończeniu pracy nad serialem HBO "Rzym". Kevin McKidd (Fenn Rau) grał Lucjusza Vorenusa, a Ray Stevenson (Gar Saxon) Tytusa Pulla.
  • Ezra po raz kolejny przedstawia się jako "Lando Carlissian". Poprzednio skłamał tak Hondowi.
  • Plecaki odrzutowe Mandalorian nie zawsze wybuchają po trafieniu, tak jak było to w "The Clone Wars". Być może jest to zasługa nowego modelu.
  • Sceny zakradania się do oddziałów Saxona przypominają nieco "Hitmana".

Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki