FANDOM

 Hondo Ohnaka - pirat, który ukradł od Cikatro Vizago statek, a następnie wraz z Ezrą Bridgerem i Chopperem wyruszył w podróż, by okupić Azmorigana. W czasie Wojen Klonów wielokrotnie spotykał się z Jedi, jednak jego stosunek do nich był różny. Raz udzielił  im wsparcia, a innym razem porwał. Jego działania opierają się na interesach. Ponieważ Imperium tropi piratów, Hondo został zmuszony działać na rzecz rebelii, z czego mógłby czerpać zyski.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Hondo był przywódcą Gangu Ohnaka, który prowadził bazę na Florrum. W pewnym momencie przed Wojnami Klonów, Hondo miał romans z łowczynią nagród Aurrą Sing, ale obydwoje rozstali się. Przyjaźnił się także z Jango Fettem, którego Hondo postrzegał jako człowieka honoru.

Powstanie Imperium Edytuj

Upadek Gangu Ohnaki Edytuj

W pewnym momencie po powstaniu Imperium Galaktycznego i upadku Republiki, Imperialni rozbili Gang Ohnaki, zmuszając Hondo, by sam kontynuował swoje życie pirackie.

UmiejętnościEdytuj

Hondo był zdolnym przywódcą, który był w stanie utrzymać swoich ludzi w szachu i poprowadzić Gang Ohnaki podczas rabowania i napaści na różne statki. Podczas potyczki na Felucii Hondo wykazał się zrozumieniem dla taktyk bitewnych. Miał także dość umiejętności, aby poradzić sobie w walce z elektrowstrząsami, oraz aby poradzić sobie w walce z Anakinemm. Ponadto, Hondo umiał również walczyć z licznymi przeciwnikami i walczyć z kilkoma droidami bojowymi. Hondowi nawet udało się przechytrzyć Vizago i jego ochroniarzy i przejąć kontrolę nad statkiem, Broken Horn.

Osobowość Edytuj

Pomimo swojej chciwości i zdradliwej natury, Hondo czasem umiał zachować się z godnością i z honorem. Pewnego razu udało mu się przekonać młodego łowcę nagród Bobę Fett, do ujawnienia lokalizacji dwóch zakładników Republiki. Później, połączył siły wraz z Ahsoką i kilkoma młodzikami Jedi, aby odeprzeć generała Grievousa i jego droidy. Hondo podziwiał odwagę i poświęcenie młodych Jedi, szczególnie młodej Katoonie. Miał reputację dobrego kupca, który dotrzymywał danego słowa. przykładem może być dostarczenie kilku wyrzutni rakietowych dla rebeliantów z Orderonu. I mimo sprzedania rebeliantów dla Imperium, Hondo nie od razu uciekł. Ostrzegł Ezrę przed nadchodzącymi Szturmowcami i pomógł rebeliantom uciec. To pokazało, że mimo iż Hondo chce zarobić, nie chcę aby coś złego spotkało Ezrę.

CiekawostkiEdytuj

  • Głos mu użycza Jim Cummings, który również użyczył głosu w Star Wars: Wojny Klonów.
  • W trakcie trwania serialu ma około 60 lat. Jednym z znaków jego wieku jest rozmiar jego kolców, znacznie większy niż podczas Wojny Klonów.
  • W Wojnach Klonów Hondo był o wiele brutalniejszym przywódcą i miał o wiele twardszy charakter, lecz podczas serialu Rebeliantów o wiele złagodniał.

Występowanie Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Galeria Edytuj

Wiki
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Hondo Ohnaka.