FANDOM

Nawet tak drobne uprzejmości napełniają galaktykę nadzieją...

To jest zaledwie zalążek artykułu. Jeśli możesz, poszerz go.

Bail Organa
[+/-]
ARTYKUŁ
GALERIA

Hera Syndulla to odpowiedzialna, trzeźwo myśląca i bystra przedstawicielka rasy Twi'lek.

Biografia Edytuj

Hera przyszła na świat 3 lata po Inwazji na Naboo. Była córką Chama Syndulli, twi'lekańskiego szlachcica, który podczas Wojen Klonów wraz z Republiką odbił planetę z rąk Separatystów. W drugim sezonie dowiadujemy się, że opuściła rodzinną planetę by zostać pilotem co było jej marzeniem od dzieciństwa. Będąc już właścicielką Ducha i Choppera pewnego dnia spotkała Kanana Jarrusa i wraz z nim rozpoczęła walkę z Imperium. Z czasem załoga się powiększała. Około pięciu lat przed bitwą o Yavin walczyła z Imperium już wraz z Kananem Jarrusem, Ezrą Bridgerem, Zebem Orreliosem i Sabine Wren.

Osobowość Edytuj

Hera jest profesjonalną pilotką. Gdy nie ma jej na statku przy sterach wiele rzeczy wydaje się trudniejsze niż naprawdę jest. Twi'lekanka obejmuje swoją opiekuńczością każdego z załogi i gdy mają kłopoty stara się pomóc w wyjściu z nich. W pewnym sensie to ona utrzymuje załogę razem. Momentami bywa uparta i wybuchowa. Jednak jest również cierpliwa. Nawet w najbardziej niebezpiecznych sytuacjach potrafi zachować zimną krew .

Umiejętności Edytuj

Pilotowanie Edytuj

Hera jest doskonałą pilotką. Nad każdym statkiem potrafi zapanować i szybko dostrzega, gdy jest z nim coś nie tak.

Znajomość języka binarnego Edytuj

Rozumie też język binarny swojego droida. Czasami jest pytana, o to "co on tam brzęczy" co widać między innymi, gdy to pytanie zadaje Zeb w odcinku Droidy w Opałach.

Relacje Edytuj

Ezra Bridger Edytuj

Hera nie raz była dla Ezra jak zastępcza matka. Troszczy się o chłopaka i martwi, jeśli coś go trapi, ale i potrafi się wściekać za jego wybryki takie jak złamanie jej rozkazu. Jednak, gdy wysiłki reszty załogi dają pozytywne efekt, chwali chłopaka i stwierdza, że Kanan dobrze go trenował.

Ciekawostki Edytuj

  • Herę i Kanana prawdopodobnie łączy silniejsza więź niż przyjaźń.
  • Często zostaje sama w swoim statku gdy inni wychodzą by "coś" zrobić.
  • Jest w zestawie LEGO: Star Wars Rebelianci - Duch.
  • Imię Hera zostało zaczerpnięte z mitologii greckiej.
  • W drugim sezonie testowała B-winga.
  • SPOILER!Prawdopodobnie zostaje wspomniana w Łotrze 1 jako Generał Syndulla.
  • Początkowo miała być niebieska, młodsza i miała sobie wiele z postaci Sabine. Kiedy jednak rozdzielono te postacie, Hera przybrała dzisiejszy kształt.
  • Tumblr nftfgwpE631qzu2a2o1 1280

    Rysunek koncepcyjny młodej Hery.

Galeria Edytuj

Wiki
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Hera Syndulla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki