FANDOM

Hera's Heroes to trzeci odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Gdy Imperium okupuje ojczyznę Hery, postanawia ona odzyskać rodzinne dziedzictwo. Jednak nowy imperialny dowódca, Wielki Admirał Thrawn, czeka.

Wystąpili: Edytuj

ZwierzętaEdytuj

Modele droidówEdytuj

LokalizacjeEdytuj

PojazdyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jaszczurki, na których jeżdżą Twi'lekowie, to blurrgi. Pojawiły się w "The Clone Wars", ale tak naprawdę pochodzą z filmu telewizyjnego "Ewoks: The Battle of Endor" z 1985 roku.
  • W tym odcinku debiutują imperialni zwiadowcy, zanani lepiej jako zwiadowcy na śmigach.
  • Podczas ataku na imperialnych w kanionie widzimy powrót kolorowych eksplozji Sabine.
  • Hera nazywa imperialnych "gutkurrami". Są to mięsożerne zwierzęta o twardej skorupie widziane na Rylothu w "The Clone Wars".
  • Jak widać na pracy koncepcyjnej, posiadłość Syndullów ma centralny kanał wodny na głównym poziomie - oznaka bogactwa w pustynnym środowisku.
  • Gdy dom Syndullów eksploduje, jeden ze szturmowców wydaje słynny "okrzyk Wilhelma", dźwiękowy easter egg znany z wielu filmów, w tym "Gwiezdnych Wojen".
  • "Kalikori" to nie tylko nazwa artefaktu - tak nazywa się wioska Twi'leków, którą można odwiedzić w "The Old Republic" na Tythonie.
  • Kanan odbija pociski z maszyny kroczącej w podobny sposób, w jaki czynił to Starkiller w obu częściach "The Force Unleashed".
  • W paru momentach do serialu zakradł się błąd - widać "Upiora" na "Duchu", mimo że prom został zniszczony w pilocie. Jest to dobrze widoczne na przykład w chwili, gdy załoga leci do domu Syndullów przekazać Chama imperialnym.

CytatyEdytuj

Thrawn: Aby pokonać wroga, należy go poznać. Nie tylko jego strategię, ale i historię, filozofię, sztukę.

Hera: Przepraszam cię ojcze.

Cham : Nie masz za co, przestań. Nawet ja też wpadałem w niewolę.
Hera: Nie, za dom chciałam przeprosić. Chopper! *wybucha dom rodzinny Hery*

Więcej z Fandomu

Losowa wiki