FANDOM

Double Agent Droid to siedemnasty odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Chopper i AP-5 łączą siły, by włamać się do imperialnej bazy i zdobyć potrzebne kody, jednak imperialny specjalista obraca droidy przeciwko załodze, aby spowodować zamieszanie.

Wystąpili Edytuj

Modele droidów Edytuj

Stworzenia Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Wydarzenia Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W oryginalnym zarysie odcinka stacja Killun znajdowała się w placówce Rishi, stacji nasłuchowej z pierwszego sezonu "The Clone Wars".
  • Statek nasłuchowy to imperialny frachtowiec z dodatkowymi sensorami i talerzami transmisyjnymi, zainspirowany prawdziwymi samolotami AWAC [Airborne Warning and Control System, czyli powietrzny system ostrzegania i kontroli, przyp. tłum.] używanymi w obronie powietrznej.
  • Załoga okrętu i jego centrum operacyjne były inspirowane bezdusznymi pokojami kontroli z pierwszego pełnometrażowego filmu George'a Lucasa, "THX 113".
  • Kontroler LT-319 został zaprojektowany, aby przypominać Pabla Hidalga, członka Grupy Opowieści, który regularnie odpowiada na pytania fanów w "Rebels Reconie". Hidalgo nagrał tymczasowy głos dla postaci, w którą ostatecznie wcielił się Josh Gad.
  • Stworki, które roją się wokół AP-5 pod koniec odcinka, to małe neebraye, po raz pierwszy widziane w "The Clone Wars".
  • W tym odcinku występują liczne aluzje do epizodów o porwanym Artoo z pierwszego sezonu "The Clone Wars": stacja nasłuchowa, przeprogramowany droid (w TCW R3-S6, tu Chopper) oraz słowa "grease bucket" ("wiadro smaru"), które w TCW do R2 skierował Gha Nachkt, a w Rebeliantach AP-5 do Choppera.
  • Na początku odcinka AP-5 i Chopper przekomarzają się, który z nich jest lepszy. To aluzja do piosenki "Anything you can do, I can do better" z musicalu "Annie get your gun".
  • Kontroler, prócz Hidalga, przypomina też Ala McWhiggina z "Toy Story 2".
  • LT-319 nosi okulary, choć George Lucas wyraźnie sobie ich nie życzył w uniwersum.
  • Przeprogramowany Chopper może być nawiązaniem do jednego z odcinków serialu "Nieustraszony" w którym to zły informatyk zwraca pojazd Fundacji przeciwko niej.
  • Po raz pierwszy w serialu widać toaletę, zwaną w uniwersum SW "odświeżaczem".
  • "Musical" AP-5 budzi skojarzenia z kilkoma rzeczami: po pierwsze, w podobny sposób (to jest w otoczeniu zwierzątek) mają zwyczaj śpiewać disneyowiskie księżniczki, z królewną Śnieżką na czele. Po drugie, podobnie jak Wiewiór z "Epoki lodowcowej" nie cieszył się z wyrwania o marzeniach o orzechach, tak samo AP nie był zachwycony, gdy uratowała go załoga.
  • Gdy wybucha statek nasłuchowy, można dostrzec, że LT-319 nie ma tęczówek ani źrenic.

Cytaty Edytuj

GaleriaEdytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Double Agent Droid.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki