FANDOM

243px-Kallus.jpg

Ludzie mają Imperium za słabe...

Część tego artykułu została skopiowana z Ossusa lub z innej encyklopedii. Jeśli możesz, napisz go od nowa.

[+/-]
Depa Billaba była ludzką mistrzynią Jedi należącą do kultury Chalactan, wybraną do Rady Jedi w okresie, gdy Republika pogrążona była w wojnie. Na Jedi szkoliła padawana Caleba Dume'a.

Podczas wojen klonów, Depa z nieznanych przyczyn wystąpiła z Rady Jedi. Gdy wprowadzono w życie Rozkaz 66, oddała życie za swojego ucznia, pozwalając mu dalej prowadzić życie buntownika.

W walce Depa posługiwała się Soresu i używała miecza świetlnego o żółtej klindze.

Osobowość Edytuj

Billaba nie była wyrozumiała dla swojego ucznia. Zachowywała wobec niego zimną krew. Sama w walce wykorzystywała Soresu, więc kładła nacisk, by jej uczeń walczył tą samą formą. Jednak w rzeczywistości bardzo jej na nim zależało. Była gotowa oddać za niego życie.

Ciekawostki Edytuj

  • Mrocznym Widmie i Ataku klonów Depę zagrała Dipika O'Neill Joti.
  • W Expanded Universe pod koniec życia Depa przeszła na ciemną stronę i zapadła w śpiączkę. Natomiast w kanonicznym serialu Rebelianci podano, iż zginęła w wyniku rozkazu 66, oddając życie za swojego ucznia, Caleba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki