FANDOM

Chimera to Gwiezdny Niszczyciel, który był pod dowództwem Thrawn, z którego dowodził Siódmą Flotą.

Na spodzie, Chimera ma duży, ledwo widoczny, malunek węża z nogami pająka.

Historia Edytuj

Kiedy Załoga Ducha udała się do Systemu Mykapo w celu wydobycia sprzymierzeńców i kiedy udało się zniszczyć lekki krążownik pod dowództwem admirała Kassiusa Konstantine'a, wtedy Gwiezdny Niszczyciel udał się do systemu w celu pomocy dla pokonanego admirała, choć rebelianci zdążyli uciec z bitwy.

Agent Kallus kontynuuje polowanie na rebeliantów i rozesłał Imperialne droidy infiltracyjne w różne światy w poszukiwaniu rebeliantów. EXD-9 wylądował na Bazie Chopper i zaczął infiltrację bazy ale został uszkodzony, lecz Fulcrum poinformował rebeliantów o droidzie. Robot został ostatecznie wyłączony po potyczce z Zebem, Chopperem i AP-5, oraz został zaprogramowany do samozniszczenia, po dotarciu do statku Imperium. Thrawn był stosunkowo obojętny na to, kiedy dowiedział się o sabotażu, gdyż poszukiwania kryjówki rebeliantów zmniejszyły się z tysiąca systemów do zaledwie dziewięćdziesięciu czterech.

Później, Ezra daje się schwytać, aby powiadomić Kallusa, że baza rebeliantów znajduję się w niebezpieczeństwie. Ezra wraz z Chopperem, na pokładzie Chimery, zakrada się i usuwa koordynaty bazy Eskadry Finiksów. Po czym, zostają uratowani przez Kanana i Rexa, lecz Kallus postanawia zostać, aby pomóc Rebelii. Niestety Thrawn odkrywa, że Kallus jest Fulcrum'em, i w przyszłości posłuża się nim, aby znaleźć bazę rebeliantów.

Występowanie Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Chimera to również okręt flagowy Thrawna z Legend z Trylogii Thrawna, w której został kapitanem dzięki Gilad'emowi Pellaeon'owi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki