FANDOM

Cham Syndulla Twi'lek, który walczył jako bojownik o wolność na jego ojczystej planecie Ryloth w trakcie i po zakończeniu Wojen Klonów. Był ojcem Hery Syndulli.

Biografia Edytuj

Wojny Klonów Edytuj

Jako członek Ryloth, Cham Syndulla był przeciwny do polityki Republiki i senatora Ryloth. Kiedy Wojny Klonów się rozpoczęły i Separatyści najechali na jego planetę, Syndulla stworzył grupę bojowników o wolność do zwalczania armii droidów. Kiedy Republika przybyła na Ryloth, aby uwolnić świat od Separatystów, Cham założył sojusz z Mistrzem Jedi, Mace'm Windu i jego klonami, aby wyzwolili stolicę Ryloth - Lessu. Wyzwolenie Lessu zakończyło walkę o Ryloth.

Umiejętności Edytuj

Cham Syndulla był zapalonym rebeliantem i wykwalifikowanych dowódcą wojskowym. Wiedział, jak jeździć na blurrgu i jak posługiwać blasterem i inną bronią. Był zdolnym przywódcą. Cham zorganizował ruch na Ryloth wspieranej przez Jedi, bez baz zaopatrzeniowych. Pomimo braku broni, Cham był zaradnym dowódcą, który był specjalistą od zasadzek. Cham także umiejętnie planował operację wojskowe i wiedział, kiedy się wycofać.

Był zdolnym wojownik, który często brał udział w walkach. Był też na tyle zaznajomiony z działaniem statków kosmicznych, aby wyłączyć ich hiper napęd. Cham umiejętnie posługiwał się bronią podczas jazdy na blurrgach.

Za kulisami Edytuj

Cham Syndulla po raz pierwszy pojawił się jako postać drugoplanowa George'a Lucas'a i Dave'a Filoni'ego w 2009 w Star Wars: Clone Wars w odcinku " Wolność na Ryloth ". Cham pojawił się również w kilku kanonach literatury i mediów, w tym Paula S. Kemp'a w 2015 r. powieść Lordów Sithów i 2016 Star Wars Rebelianci w odcinku "Powrót do domu" i "Hera's Heroes".

Galeria Edytuj

Wiki
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Cham Syndulla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki