FANDOM

An Inside Man to ósmy odcinek trzeciego sezonu serialu Star Wars: Rebelianci.

Streszczenie Edytuj

Kanan i Ezra infiltrują imperialną fabrykę na Lothalu, dokonując szokujących odkryć, podczas gdy wielki admirał Thrawn kontynuuje swoje plany rozbicia rosnącej rebelii.

Wystąpili: Edytuj

Stworzenia Edytuj

Modele droidów Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojazdy Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na potrzeby emisji telewizyjnej zamieniono odcinki o numerze produkcyjnym 310 ("Visions and Voices") oraz 311 ("An Inside Man"), częściowo ze względu na tematyczne połączenie epizodów 310 i 312.
  • Pan Sumar omal nie pojawił się na początku sezonu drugiego, gdzie miał być bardzo antyrebeliancki. Zezłościć go miały działania buntowników, które doprowadziły do śmierci minister Tuy, a w konsekwencji do zwiększenia imperialnej kontroli.
  • W biurze Thrawna znajdują się: bardottańska statua, hologramy starożytnych lothalskich gilfów, kalikori Syndullów, stara maska bojowa Kanana i holograficzne przykłady mandaloriańskiej sztuki ze starożytnych krucjat.
  • Projekt TIE Defendera pochodzi z klasycznej gry "TIE Fighter" z 1994 roku, gdzie przedstawiono go jako model myśliwca najwyższej klasy. Początkowo wydawało się, że byłoby to odejście od filozofii Imperium, które nie marnowałoby środków na tak mały okręt - lecz teraz, gdy projekt wspiera tak niekonwencjonalny oficer jak Thrawn, pochodzenie myśliwca zyskało nową głębię.
  • Wyżej wspomniane mandaloriańskie malowidło pojawiało się kilkakrotnie na Mandalorze w "The Clone Wars" - jest to przeróbka słynnej "Guerniki" Pabla Picassa.

CytatyEdytuj

Kanan: Możesz nas wpuścić jakoś do środka?

Morad: Sam nie wiem... Macie doświadczenie w takiej robocie?
Ezra: Emmm... Nie bardzo.
Ryder: Pf, to będziecie pasować.

Kallus: Wasz droid może otworzyć komunikatory dostępu z tego portu. Dam wam kody dostępu.

Chopper: Quop, quop, quop. Quop, quop, quop.
Kallus: Nie potrzebuję ich? Ten wasz C1 jest całkiem niezły.
Chopper: Quop! quop, quop quop. Quop, quop.
Ezra: Jasne, Chopp dogaduje się ze szpiegiem Imperium, co?

Kallus: Idźcie w stronę wschodniego hangaru, znajdziecie tam AT w którym uda wam się uciec. Dobra, teraz muszę uwiarygodnić tę scenę.

Ezra: Okej *rzuca Kallusem przez cały pokój*
Kanan: Ezra!
Ezra: Co!? Teraz jest wiarygodnie.
Kanan: No ale ja miałem to zrobić.
Ezra: Jeśli teraz jest jednym z nas, to będziesz miał szanse.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki