FANDOM

ARTYKUŁ
GALERIA

Nawet tak drobne uprzejmości napełniają galaktykę nadzieją...

To jest zaledwie zalążek artykułu. Jeśli możesz, poszerz go.

Bail Organa.png
[+/-]

Ahsoka Tano (Fulcrum) to togrutanka z Shili obecnie działająca jako rebeliantka.

Biografia Edytuj

Ahsoka Tano urodziła się 36 lat przed Bitwą o Yavin na planecie Shili. W wieku trzech lat została odkryta przez mistrza Jedi, Plo Koona, który zabrał ją do świątyni na szkolenie. Podczas Wojen Klonów została przydzielona przez mistrza Yodę do Anakina Skywalkera, chcąc złagodzić jego uparty charakter. Brali udział w wielu bitwach oraz misjach, takich jak Bitwa o Christophsis, Druga Bitwa o Geonosis, Misja na Mortis albo Bitwa o Umbarę. W 5 sezonie Wojen Klonów zostaje oskarżona o morderstwo. Mimo, iż była niewinna, Rada wydala ją z Zakonu Jedi. Gdy jednak okazuje się, że nie jest ona niczemu winna, omawia powrotu do Zakonu. Nie wiadome jest co robiła po odejściu. Pewne jest, że po powstaniu Imperium przyjęła przydomek Fulcrum i wraz z Bailem Organą zaczęła zarządzać powstającymi komórkami rebeliantów.

Ciekawostki Edytuj

  • Bez przykrywki pojawiła się w odcinku Galaktyka w Ogniu.
  • Ahsoka była padawanką Anakina Skywalkera.
  • Ma inaczej rozmieszczone tatuaże niż w Wojnach Klonów. Najprawdopodobniej jest to przyczyna wieku.
  • Głos Fulcruma słychać już w 6 odcinku, gdzie informuje Herę i Sabine o lokalizacji zaopatrzenia.
  • W ostatnim odcinku drugiego sezonu jest pokazana jak po walce z Darthem Vaderem zaszywa się w świątyni sithów.

Galeria Edytuj

Wiki.png
Star Wars: Rebelianci Wiki posiada galerie obrazów związanych z artykułem Ahsoka Tano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki